Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek

Ryszard Hanus

Kierowca
21.11.2017 20:56
Bardzo proszę o pomoc, rozsypała mi się dwumasa, warsztat dokonał wymiany na solidnego Luka, ale po wymianie problemy z drganiem nadwozia są takie same jak przy uszkodzonej dwumasie.Drgania pojawiają się przy obrotach ok.1800-2000 na biegach 3,4,5 i przy przyśpieszaniu. Mechanicy twierdzą, że trzeba wymienić przeguby wewnętrzne długi i krótki tzw. kielich bo to one powodują drgania. Próbuję ich przekonać, że coś jest nie tak z montażem bo po wymianie DWS, mam problem z "wrzuceniem" jedynki,wchodzi na dwa razy i bardzo ciężko, warsztat na tym przechodzi do porządku dziennego, jakiś rok temu wymieniłem kompletne sprzęgło z dociskiem.

Rafał Sawicki Kierowca

21.11.2017 22:16
Pan sam kupił tego Luka? Dwumasa pochodzi z wiarygodnego źródła? Jakiś czas temu była wykryta sprawa sprzedaży tanich zamienników w kartonach Luka (gość płacił 100 zł za dobrze zachowany karton...). Oczywiście mechanik mógł popełnić błąd podczas wymiany, wtedy tylko reklamacja. Najlepiej reklamacja kosztowa, czyli ze zwrotem za robociznę jeśli oczywiście zostanie uznana.

Rafał Sawicki Kierowca

21.11.2017 22:26
Przepraszam, śpieszyłem się. Chodziło mi o reklamację kosztową do producenta, jeśli mechanik nie popełnił błędu, tylko dwumasa była wadliwa.

Łukasz Bogus Mechanik

22.11.2017 08:02
Jeśli drgania były przed wymianą warto poszukać przyczyny gdzie indziej.

Kamil Kusiński Mechanik

22.11.2017 08:43
sprawdzic wal czy czasem nie pekniety chyba ze pozatym auto jezdzi normalnie to raczej odpada... byl przypadek ze padajaca dwumasa rozwalila wal ...
Zaloguj się , żeby dodać komentarz