Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek

Adam

Kierowca
13.03.2018 21:53
Witam.pisze w sprawie pompy wspomagania-sprawa zaczęła się od regeneracji maglownicy -pompa zaczęła wyć jak daje maksymalnie kierownice w lewo lub prawo to słychać jeszcze gorsze wycie lecz przed regeneracja maglownicy nic takiego nie mniałem pompa odpowietrzona a po regeneracji kierownica powinna trochę lżej chodzić-możne coś na zbieżności mi przestawili-powinno być lepiej a jest gorzej.proszę oo pomoc może jakieś wskazówki z góry dziękuje.

Rafał Sawicki Kierowca

13.03.2018 22:54
Zbyt niski stan płynu do wspomagania / napinacz paska osprzętu / zakucie na nowo przewodu ciśnienia przez co zrobiło się zwężenie i jest nieprawidłowe ciśnienie. Obstawiam opcję pierwszą albo trzecią.

Kamil Kusiński Mechanik

15.03.2018 08:16
dokładnie jak rafał mówi. ewentualnie zalali ci inny płyn niż do tej pory był i pompa się kończy
15.03.2018 20:59
W skodzie fabia jest wspomaganie elektrohydrauliczne jak się nie mylę , firmy Koyo lub Trw . Napisz więcej danych auta.

Adam Kierowca

16.03.2018 09:11
Skoda fabia 1.4 benzyna 2002 rok tak jak pan Ryszard mówi.bende dawał auto do sprawdzenia po niedzieli.układ jest odpowietrzony tak jak pisałem to wszystko zaczęło sie po regeneracji maglownicy -wycie pompy a przy skręcie jeszcze gorzej wyje,kierownica ciężej chodzi-no nie wiem sam co jest .dziękuje za rady.
18.03.2018 21:11
Wspomaganie można też zakodować , dostępne są różne opcje siły wspomagania.

Adam Kierowca

20.03.2018 11:00
A naczym to kodowanie polega.
20.03.2018 19:02
Należy wpisać do pamięci sterownika pompy odpowiedni kod .

Adam Kierowca

20.03.2018 19:21
Aco pan nato jak w moim przypadku wymienic pompe wspomagania czy to sie opłaca bo juz niewiem co ztym wyciem zrobic,może płyn jeszcze raz wymienic no niewiem.co pan z tym by zrobił...
21.03.2018 20:12
Sprawdż pamięć błęów , na pracującym silniku sprawdzić płyn w zbiorniku pompy czy nie ma w nim powietrza - płym się nie pieni - przy kręceniu kierownicą .W pompach najczęściej siada elektronika , jakiej firmy ma Pan wspomaganie ?

Adam Kierowca

21.03.2018 20:49
Witam jest to firmy Trw płyn w zbiorniczku sprawdzony wszystko ok ale buczenie zostało

Adam Kierowca

21.03.2018 20:50
a opłaca sie naprawiac czy kupic uzywana co pan radzi
22.03.2018 20:47
TRW jest tańsze od koyo , radze kupić nową , pochodzi dłużej . Używka może podnąć po kilku dniach i kasa wyrzucona na próżno.

Piotr Ocieczek Mechanik

30.03.2018 17:28
a może źle zregenerowana przekładnia ?? jeśli na starej przekładni było dobrze - w przekładni jest zawór i on może jest sprawcą tego wycia .pompa daje cały czas takie samo ciśnienie i jeśli zawór w przekładni nie puszcza przy zbyt duzym wzroscie cisnienia w skrajnych polozeniach kierownicy tak sie bedzie działo. Sa firmy które regenerują przekładnie i czasami im po prostu nie wychodzi i wtedy jest text - my przekładnie zrobiliśmy dobrze:)
27.04.2018 23:07
Dobry artykuł. Oby więcej takich! Kto pyta nie błądzi ;)
Zaloguj się , żeby dodać komentarz