Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek

Paweł Mleczko

Mechanik
25.05.2018 22:20
Witam mam problem z trafikiem walczę już z nim trzy miesiące.Auto nie wkręca się na obroty w przedziale 1,6-2,2 obr/m,i w zakresie 2,5-3,5 obr/m raz ciągnie a raz nie do tego jeszcze w tym niższym przedziale trzęsie silnikiem i całą budą oraz kopci na czarno jak lokomotywa .Zwiedziłem pięć warsztatów w tym ASO Polmotor Szczecin pierwszy mechanik wymienił mi turbinę i czujnik podciśnieniowy sterujący gruszkę przy turbinie ,nic to nie dało. Następny mechanik wymienił egr rozruszał klapy za egrem staly na amen, i nic.Następny wymienił czujnik doładowania i wszystkie podciśnienia efekt bez zmian.W ASO stwierdzili że jest zmieniony sterownik i nie mogą odczytać błędów mam wymienić sterownik za 2500pln to wtedy oni stwierdzą co jest grane.dali mi nr vin sterownika który mam w aucie okazało się że jest od opla vivaro o takim samym silniku i tej samej mocy 146hp tylko rok starszy nr bosch i pozostałe numery są takie same jak powinny być w tym traficu. Zawiozłem go do v-tech szczecin tam wziął go na hamownię okazało się że zostało mu 129hp i 305Nm przy okazji sprawdził że w sofcie był wyłączony egr i ktoś już tam grzebał .Wgrał nową mapę. Parametry skoczyły do 151hp i 392Nm . Na wykresie powyżej 3000 obr było załamanie stwierdzili że to dpf więć zrobili z nim porządek wykres nieznacznie się podniósł .Trafic zaczął jeździć w miarę przyjemnie ale tylko powyżej 2,2 obr/m od dołu do 2,2 nie ma siły dam przykład żeby ruszyć np.energicznie na rondzie czy ze świateł to trzeba go wkręcić powyżej 2,2 i dopiero puścić sprzęgło co nie jest ani zdrowe dla niego ani komfortowe dla mnie,a pod górkę ruszyć to jest dramat i tak na każdym biegu poniżej 2,2obr /m nie ma siły się wkręcić do tego jeszcze silnik pracuje tak twardo aż trzęsie budą.Dziś wracałem z gór zrobiłem 700km i jak to w górach raz z górki raz pod górkę zaobserwowałem że jak pod górę silnik ma maksymalne obciążenie to jest taki efekt jakby zabierało mu moc ciągnie i nagle jest taka dziura jakby mu rozłączało turbo albo brakowało paliwa. Najlepsze jest to że nie ma żadnych błędów i to na różnych testerach. Pomóżcie !!! bo jestem już lżejszy o 10000pln za te wszystkie naprawy i mam ochotę wrzucić go do Odry.Może znacie jakiś warsztat który go naprawi.Pozdrawiam Paweł
Zaloguj się , żeby dodać komentarz