Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek

Arek Pieczenczyk

Kierowca
05.06.2018 08:20
Witam. 2 lata bujam się po mechanikach ( wymieniaczach) włącznie z Aso Vw. Problem to brak mocy i zero błędów. Zrobione logi dynamiczne i zarówno turbo pompuje Ok jak i przepływomierz jest w porządku. Silnik jako tako kręci się do 2000 tys. obr a później długo kręci do max 3400 obr. Po wciśnięciu pedału w podłogę muł jak cholera. Ostatnio się napiąłem i kupiłem manometr żeby sprawdzić ciśnienie paliwa na pompie tandem. Wynik pomiaru to nieco powyżej 1 bara przy 850 Obr, 2 bary przy 2000 obr. I około 5 barów przy 4- 5 tys. Obrotów. Moje pytanie brzmi, czy powodem tak niskiego ciśnienia może być też uszkodzona pompa elektryczna w zbiorniku paliwa? Czy winna leży na 100 % po stronie pompy tandem? DZIĘKI ZA PODPOWIEDŹ

Adam Komisarczuk Kierowca

05.06.2018 09:10
Witam. Może smok w zbiorniku do przeczyszczenia.

Arek Pieczenczyk Kierowca

07.06.2018 19:05
Dzięki. Muszę wyciągnąć pompę i sprawdzić bo podobno mechanik ja wymieniał na nową, ale czuję że mogę się zdziwić.
07.06.2018 21:02
ciśnienia za niskie , pompa tandem do wymiany.
09.06.2018 20:07
wina po stronie pompy tandem , elektryczna tylko podaje paliwo pod 0,5 bara.
11.06.2018 13:17
filtry?

Łukasz Bogus Mechanik

12.06.2018 18:05
Może też być np filtr paliwa. Żeby to sprawdzić wystarczy zrobic pomiar przed pompą podwójną.
Zaloguj się , żeby dodać komentarz