Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek

Łukasz Potaczek

Kierowca
04.07.2018 15:49
Dzień dobry, jestem właścicielem Hondy Civic VII 1.6 110KM z 2004 roku. Ostatnio silnik przestał trzymać obroty na biegu jałowym oraz na wciśniętym sprzęgle. Spadają one do minimalnych wartości (samochód zaczyna się telepać ale nie gaśnie) po czym wracają do normalnych wartości i tak cały czas podczas postoju. Dodam również, że problem pojawia się dopiero po tym jak silnik się trochę nagrzeje, na zimnym silniku wszystko działa w porządku.
04.07.2018 19:00
sprawdzałeś czy sonda lambda jest w porządku ???
04.07.2018 23:00
Silnik krokowy?
06.07.2018 08:11
Trzeba zrobić reset komputera i obroty powinny się ustabilizować.

Łukasz Potaczek Kierowca

09.07.2018 12:57
Sondy lambda są w porządku. Przewody, świece i cewki zapłonowe też. Wina jest prawdopodobnie po stronie silniczka krokowego, jak wymienię to dam znać czy to było to.

Łukasz Potaczek Kierowca

09.07.2018 17:47
Wymiana silniczka krokowego w dużej mierze pomogła, samochód już nie przygasa, ale po naciśnięciu sprzęgła obroty spadają do około 700, wzrastają na chwilkę do 1000 po czym znowu spadają do 700 i na tym już zostają

Rafał Sawicki Kierowca

09.07.2018 20:43
Wyczyściłbym przepustnicę i ją na nowo zaadaptował

Łukasz Bogus Mechanik

10.07.2018 22:35
Tam chyba na linkę jest przepustnica więc raczej nie ma vo adaptować :)
15.10.2018 21:19
Ja miałem problem spadających obrotów w swoim Renault Megane przy zimnym silniku w gorących dni. Odpalałem samochód, ruszałem i dopóki silnik nie złapał odpowiedniej temperatury, wskazówka obrotomierza oscylowała blisko 500 - bez dodania gazu silnik potrafił zgasnąć przy ruszeniu. Po pewnym czasie doszedłem o co chodzi. W czasie ciepłych dni bardzo szybko załączała się klimatyzacja, włączać się wiatrak i bardzo wszystko obciążało silnik. Postanowiłem w gorące dni na zimnym silniku wyłączać klimatyzację i problemy ustały.
Zaloguj się , żeby dodać komentarz