Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek
25.07.2018 15:19
Witam. Autko to Volvo v40 1.9 di 115km. Ostatnio zauważyłem że podczas przyspieszania obroty w pewnym momencie nie rosną regularnie tylko jest uskok na przykład z 2tys na 2.2 i w tym czasie auto ma delikatną zamułe a później jedzie normalnie, z klimatyzacją mam znów problem że auto na biegu jałowym jak ją włączę i delikatnie przegazuje to obroty zaczynają falować i delikatnie dymi na czarno z wydechu i ostatnia sprawa ale to już bardziej ciekawostka na blacie mi pokazuje temperaturę 90 stopni a na kompie diagnostycznym jest około 40 stopni (po rozgrzaniu pokazuje normalnie około 90)

Team Total Mechanik

26.07.2018 09:32
Witamy , bardzo trudno jest diagnozować samochód korespondencyjnie, dlatego sugerujemy odwiedzić mechanika. Zwłaszcza, że po podłączeniu komputera diagnostycznego są rozbieżności we wskazaniach - może to wynikać z problemu z tablicą rozdzielczą, a może też być przyczyną usterki - proponujemy wykonać pełną diagnostykę .

Łukasz Bogus Mechanik

26.07.2018 17:57
Czujniki temp. często są dzielone czyli w jednej obudowie mamy dwa czujniki. Stąd mogą wynikać rozbieżności. A z resztą jeżeli to jest silnik z renówki i jest wyposażony w recyrkulacje to proponuje zacząć od jej sprawdzenia.
Zaloguj się , żeby dodać komentarz