Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek
18.08.2018 12:17
Mam dziwny problem, kupiłam auto pod koniec lipca, po przejechaniu kilkunastu kilometrów okazało się że chłodnica nie działa jak powinna, oddałam do mechanika który stwierdził że trzeba ją odpowietrzyc i będzie działała, przy okazji miał sprawdzić cała resztę auta. Okazało się że wahacze z przodu i przegub też są do wymiany. Auto stało tam tydzień, co dla mnie bardzo długo się wydaje, tłumaczyli że nie mają części. Po tygodniu odebrałam auto, pojechałam na zbieżność kół, gdzie się okazało że tylna belka jest do regeneracji. Usterki nie było jak oddawalam auto do mechanika. Po przejechaniu jakiś 70 km, auto zaczęło się dziwnie zachowywać, mianowicie biegi się normalnie wrzucało, obroty silnika normalnie auto stoi. Pojechałam do mechanika tym razem innego, mówię mu jaka sytuacja, pokazuje części które oddał mi poprzedni mechanik. Analiza: wahacz jeden który mi wymienił okazało się że jest sprawny i nie wymagal naprawy, a przegub prawdopodobnie który zamontowal jest źle dobrany. Nie chce oddawać tego auta do mechanika który mi to źle zrobił, wolałabym by został u tego u którego jest teraz. Czy mam jakoś prawo do tego by ubiegać się zwrotu pieniędzy za poprzednią naprawę i zwrotu za części które są złe, nie oddając mu auta. Ponieważ nie mam już do niego zaufania

Łukasz Bogus Mechanik

18.08.2018 23:42
Podstawą sprawą w takich sytuacjach jest posiadanie rachunku potwierdzającego wykonanie usługi w danym miejscu i np. zlecenia w którym Pani określiła zakres naprawy. Według mnie powinna Pani jednak najpierw zgłosić problem do mechanika który wykonywał pierwszą naprawę, żeby mógł się odnieść do Pani zarzutów. Zazwyczaj polubowne załatwienie sprawy jest najkorzystniejsze dla obydwóch stron. Tylna belka nie psuje się nagle jest to zazwyczaj proces długotrwały, chyba że gdzieś Pani uderzyła ale jej wcześniejsza awaria mogła się np. uwidocznić po podniesieniu samochodu na podnośniku. Jeżeli chce Pani załatwiać sprawę na ostro proponuje zacząć od rzeczoznawcy a potem prawdopodobnie sprawa sądowa.
19.08.2018 13:42
w pierwszej kolejności powinna pani udać się do mechanika i otrzymać wyjaśnienia dlaczego wymienił dobre części na nowe i dlaczego przegub został źle dobrany, najlepiej sprawę załatwić sprawę polubownie. Z częściami do peugeota nie ma problemu i to nie jest wytłumaczenie. Jeżeli przegub został źle dobrany to można domagać się wymiany na dobry lub zwrot kasy . Regeneracja belki trwa około 2h przez zakład który specjalizuje się tylko w belkach.

Dominik Stachnik Mechanik

19.08.2018 20:48
Podstawą reklamacji jest rachunek za usługę
Zaloguj się , żeby dodać komentarz