Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek
18.08.2018 12:17
Mam dziwny problem, kupiłam auto pod koniec lipca, po przejechaniu kilkunastu kilometrów okazało się że chłodnica nie działa jak powinna, oddałam do mechanika który stwierdził że trzeba ją odpowietrzyc i będzie działała, przy okazji miał sprawdzić cała resztę auta. Okazało się że wahacze z przodu i przegub też są do wymiany. Auto stało tam tydzień, co dla mnie bardzo długo się wydaje, tłumaczyli że nie mają części. Po tygodniu odebrałam auto, pojechałam na zbieżność kół, gdzie się okazało że tylna belka jest do regeneracji. Usterki nie było jak oddawalam auto do mechanika. Po przejechaniu jakiś 70 km, auto zaczęło się dziwnie zachowywać, mianowicie biegi się normalnie wrzucało, obroty silnika normalnie auto stoi. Pojechałam do mechanika tym razem innego, mówię mu jaka sytuacja, pokazuje części które oddał mi poprzedni mechanik. Analiza: wahacz jeden który mi wymienił okazało się że jest sprawny i nie wymagal naprawy, a przegub prawdopodobnie który zamontowal jest źle dobrany. Nie chce oddawać tego auta do mechanika który mi to źle zrobił, wolałabym by został u tego u którego jest teraz. Czy mam jakoś prawo do tego by ubiegać się zwrotu pieniędzy za poprzednią naprawę i zwrotu za części które są złe, nie oddając mu auta. Ponieważ nie mam już do niego zaufania

Dominik Stachnik Mechanik

19.08.2018 20:49
Podstawą reklamacji jest posiadanie rachunku za usługę oraz wymienione części
Zaloguj się , żeby dodać komentarz