Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek
18.01.2019 19:48
BMW 2.0 l d z 2007 przebieg 308 tyś km Rzetelny test SKP / 3 x powyżej 4 tyś obrotów / Jednostka sprawna mechanicznie chyba M47 . Normy dopuszczenia zadymienia w UE : dla jednostek bez doładowania: 2.5 m-1 dla jednostek z turbo wyprod. przed 30.06.2008: 3.0 m-1 dla jednostek z turbo wyprod. po 30.06.2008: 1.5 m-1 Zabieg wodorowanie : https://youtu.be/_ogOjNqFeRg Testy SKP : https://youtu.be/l3AUvlkTI6Q Czy warto wodorować sprawne silniki diesla aby obniżyć ich zadymienie o 70 %
25.01.2019 10:17
zadymienie jest mniejsze i efekty są odczuwalne ale czy 70 % to nie przesada
25.02.2019 10:42
Jeśli dymomierz notuje przed wodorowaniem 99 % zadymienia a po wodorowaniu spada do 26 % to procentowy spadek jest o 73 % , dymomierz miał certyfikat test wykonał SKP w Wałczu
27.02.2019 07:24
zadymienie jest jak najbardziej mniejsze jest to zauważalne gołym okiem w silniku ON ale co z EGR bo efektu nie ma
Zaloguj się , żeby dodać komentarz