Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek

marek korpowski

Kierowca
13.07.2016 16:02
Mam problem po remoncie silnika hondy civic 4 generacji zbudowane pod rajdy dół silnika 1,5 góra silnika 1,6 założone nowe panewki,pierścienie,uszczelka pod głowicą,uszczelniacze zaworowe,głowica obrobiona. Problem jest taki jest duże ciśnienie w misce olejowej przy spokojnej jeździe jest wszystko ok a podczas rajdu olej leci na wydech,2 razy rozsadziło uszczelkę pod miską. Co może być przyczyną pierwszy raz spotykam się z takim problemem

Jacek Jakimów Mechanik

13.07.2016 16:52
Docierałeś silnik??? czy zastosowałeś ułożenie na ostro??? i rozumiem że limiter w pobliżu 8 krpm???

marek korpowski Kierowca

13.07.2016 17:19
Na spokojnej jezdzie zrobilem ponad 350km i wtedy jest ok dodatkowo honda na wolnych obrotach chodziła sobie 2 godziny,jak silnik się rozgrzeje i wstawi sie do 5tys obrotow to zaczyna sie robić niewesoło

marek korpowski Kierowca

13.07.2016 17:27
Po remoncie chodził na wolnych kilka godzin,podczas jazdy spokojnej 350km zrobione.podczas jazdy spokojnej jest ok a po przekroczeniu 4-5tys obrotów się dzieje.

Jacek Jakimów Mechanik

13.07.2016 18:24
Tak sądziłem.... proponuję przeczytać na start ten artykuł: http://forum.scigacz.pl/about3145.html&highlight= Następnie proponuję rozebrać na powrot silnikownie, dokonać jej gruntownych pomiarów włącznie z określeniem baryłkowatości cylindrów. A na sam koniec po zapewne szlifie i wymianie tłoków na nowe nadwymiarowe dokonać ułożenia silnika w pierwsze 30 minut po odpaleniu... Jak silnik został poprawnie złożony i spasowany nie ma opcji na jakikolwiek fuckup.. a efekty będą własciwe.

Łukasz Bogus Mechanik

17.07.2016 09:14
Może nie ta uszczelka pod głowicę lub źle założona i zasloniła jakiś kanał bo zakładam że ta góra z tym dołem to sprawdzone rozwiązanie ?

Łukasz Bogus Mechanik

17.07.2016 09:15
Albo coś z odpowietrzeniem.

Jacek Jakimów Mechanik

17.07.2016 10:30
Lukasz uszczelka głowy w Civic 4gen jest identyczna dla wszystkich silników. Ponadto tej uszczelki nie da sie załozyc źle.... poprawka nie znam nikogo kto potrafilby ja załozyc źle, a różnych asów juz widzialem. Pomijajac temat uszczelki i żartem idac tropem pewnej legendy krążącej wśród działkowców, a dotyczącej problemów z kretami, która stanowi o tym,że w przypadku problemów z wytępieniem kretów z ogródka, należy kupić najbliższego civic'a z przebiegiem 200 tys km i zacząć nim jeżdzić po działce - krety na pewno potopią się w oleju - wynika z tego jasno iż stan uszczelnienia pierscieni w "używanych" civic'ach jest daleko od poziomu akceptowalnego,, co powoduje w wielu z nich wywalanie uszczelki pod miską, a montaż nowych pierscieni z metodą dajmy mu pochodzic kilka godzin na wolnych nic mu nie pomoże, a wręcz zaszkodzi.... Przecież między zużytym cylindrem w jajo a nowymi pierscieniami sa "jamy" wielkości wielkiego kanionu... Reasumując Nie widziałem civic'a 4 gen który po zabiegu zmiany pierscieni chodził lepiej niż przed...

marek korpowski Kierowca

18.07.2016 08:52
Łukasz ten dół z góra pracował już wcześniej w hondzie było wszystko ok,poszła uszczelka pod głowicą i jak już robić remoncik to robić wszystko tak jak kolega Jacek pisał o hondach fakt one lubią olej. Uszczelki pod głowicą w D seri Hondy są prawie takie same różnią się troszke kanałem wodnym. Silnik ponownie rozebrany ( pierścieni i panewek nie ruszałem ) taka sama uszczelka,odma wyczyszczona ale dałem jeden nowy wąż o większej średnicy i to jest dziwne ale jest wszystko ok. Wczoraj zrobiłem 15km do tego 10km po trasie gdzie trenuje i nic się nie dzieje.

Daniel Hajko Mechanik

22.08.2016 23:23
Radził bym sprawdzić drożność przewodu odpowietrzającego skrzynię korbową (odmę)

Daniel Mechanik

28.08.2016 16:47
Ciśnienie w skrzyni korbowej- poszerzyć odme;)

Daniel Mechanik

28.08.2016 17:43
Może być jeszcze mocno uszczelnienia Góra a słaby dół wydlubac tłoki i jak kolega wspomniał pomierzyc tuleje tłok w górę ciśnienie w dół cała przyczyna
13.10.2016 20:40
Sprawdziłeś odmę może jest zapchana na wolnych obrotach robi się małe ciśnienie w układzie korbowodowym ale na wyższych obrotach ciśnienie wzrasta i znajduje sobie ujście w najsłabszym punkcie.
Zaloguj się , żeby dodać komentarz