Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek

Jacek Jakimów

Mechanik
20.07.2016 08:21
No sorry dziewczęta, ale jesli swieca duraspeed rozgrzewa się do 1000 stopni w dwie sekundy i odpowiedzi to 1 s 4 s 7 s to najkrótszy prawidłowy czas po którym swieca jest gotowa do rozruchu i zgodny z odpowiedziami to 4 s.. 1 sekunda oznacza swiece szykującą się do osiągnięcia 1000 stopni ale nie gotową..... To samo tyczy zatkanych odpływów... Żeby z zatkanych odpływów woda dostała się do kabiny musimy miec zestaw usterek. po pierwsze zatkane odpływy, po drugie uszkodzone szczelne przepusty w ścianach grodziowych, po trzecie przedostajaca się woda musi łamać prawa grawitacji i dostawać się do modułow umieszczonych powyzej załamań wiązki.... no chyba że mówimy o passacie b5... Tam moduł komfortu można uszkodzić nawet w czasie zimy od sniegu przyniesionego na butach... , ale i tak zal;anie modułu nie oznacza wcale szeregu usterek z pytania, możliwość wystąpienia zestawu takich usterek 1...10000, ładowanie powyzej 17 volt z automatu wywoła takie akcje ....

Paweł Wilczek Mechanik

20.07.2016 15:01
i nie tylko w VW/AUDI, ostatnio częsty problem w scenic II gdzie pod siedzeniem kierowcy kostka elektryczna pływa w wodzie i szyby same się opuszczają :D

Jacek Jakimów Mechanik

20.07.2016 18:35
OK renault scenic jak najbardziej, leciutki problem z uszczelnieniem szyby czołowej, i auto generuje milion problemów... A opisane przez ciebie złącze jest tak zielone że można stwierdzić iż żyje własnym życiem... W VW/AUDI poza Passat B5 moduł jest umieszczony tak że nie ma możliwości zalania go wodą sączącą się z podszybia, elektryka jest tak poprowadzona że woda prowadzona ogólnym prawem ciążenia musi ewakuować się z wiązki jakieś 5 cm przed wtyczką...
20.07.2016 21:55
Zauważyłem , że w różnych testach najważniejsze jest to co autor miał na myśli a prawidłowa odpowiedz to sprawa drugorzędna ..))))))).

Michał Kozub Mechanik

20.07.2016 22:18
Ja znalazłem informacje, w których jest napisane, że rozgrzewa się poniżej 2s. Jeśli chodzi o te odpływy, masz 100% rację.

Jacek Jakimów Mechanik

21.07.2016 08:45
Michał w fizyce i mechanice czas 1.9 sekundy nie jest równoznaczny z 1,5 sekundy, a tym bardziej z 1.0 sekundy. równie dobrze idąc tropem kolejnego zaokrąglania i naginania odpowiedzi pod własną myśl piszącego pytanie, mógłbym stwierdzić że świeca może być gotowa do pracy po czasie 0 s... przecież jest zamontowana w głowicy.... Gotowość do pracy w mechanice oznacza stan w którym z danym podzespołem nie wykonujemy czynności przygotowawczych. świecę przygotowujemy poprzez podanie na nią odpowiedniego prądu i gotowość uzyskamy tylko w tym momencie w którym zakończy się podstawowy proces rozgrzewania świecy. w czasie poniżej 2 sekund świeca jest niegotowa, więc odpowiedź 1 s jest w mechanice z założenia błędną i ŚMIERDZI na kilometr marketingiem BOSCH....

Paweł Wilczek Mechanik

21.07.2016 12:42
Zielona kostka to Jacku mało powiedziane ostatnio miałem przypadek że już prawie nie było kostki :D ile się nalutowałem puszczając nowe przewody, już mi się gorąco robi jak o tym piszę.

Jacek Jakimów Mechanik

21.07.2016 20:01
Panie Ryszardzie, słusznie Pan zauważył pewną przypadłość. Ja ją mogę doprecyzować. Ekspert ma wyraźne problemy z prądem.... 100 % pytań które były skonstruowane błędnie dotyczyło FIZYCZNEJ strony mechaniki... Rzekłbym nawet iż Ekspert musi mięć wykształcenie humanistyczne... Umysł ścisły nie robiłby takich błędów.....
Zaloguj się , żeby dodać komentarz