
Forum
Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.
Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!
+1 pkt
Dodaj nowy wątek Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

31.08.2016 10:53
Witam. Mam pytanie odnośnie audi mianowicie audi pobiera olej nie ma wycieków nie dymi. Myślę że uszczelniacze trzeba wymienić ale są też osoby które doradzali zalanie gęstszego oleju zrobiłem tak problem nie ustąpil. Chciałem zabrać się za wymianę uszczelniaczy ale oczywiście jak to w zyciu bywa każdy wie lepiej i odradzali ich wymianę uzasadniając to tym że problem i tak nie ustąpi bo podobno te modele mają taką wadę fabryczną. I teraz moje pytanie czy warto je wymienić? Czy wymiana uszczelniaczy rzeczywiście nie pomoże ??? Z góry dzięki ;)

31.08.2016 21:47
wymiana uszczelniaczy może pomóc a może nie- loteria ile tego oleju bierze?

31.08.2016 22:32
A ile pobiera tego oleju ?

01.09.2016 10:18
. Litr na jakieś 3-4 tys km.

01.09.2016 10:22
Litr na jakieś 3-4 tys.

01.09.2016 11:27
Ja powiedziałbym tak, jeśli wymiana uszczelniaczy nie pomoże wymień silnik na nowy. Naprawy na nic się zdadzą przy obecnym aftermarkecie.

01.09.2016 13:28
Tak właśnie zrobię. Dzięki za radę.
01.09.2016 19:51
Litr na 4tysiące to nie tragedia, ale jeśli Ci to przeszkadza to wymień uszczelniacze zaworowe. Ja bym jeszcze sprawdził ciśnienie sprężania na cylindrach.

01.09.2016 21:41
odnosnie brania oleju w silnikach audi i vw jak pracowalem kiedys w serwisie vw norma zuzycia oleju to byl 1l na 1000km w benzynie a w dieslu 1,5l na 1000km jesli silnik miescil sie w normie serwis mian nie ingerowac

14.10.2016 15:06
Nawet w książce serwisowej VW jest napisane :dopuszczalne zużycie oleju 1l na 1000km.

14.10.2016 22:09
Zrób pomiar ciśnienia sprężania , potem drugi z olejem ( tzw. próba olejowa ) i będziesz wiedział gdzie szukać.
22.10.2016 21:15
Witam moim zdaniem ta wymiana powinna rozwiązać twój problem .Mianowicie w układzie dolotowym jest bardzo duże podciśnienie jeśli gumki zaworowe są zużyte albo twarde powstaje tam nieszczelność która powoduje zazsanie oleju z układu smarowania głowicy i tu są ubytki oleju
Zaloguj się , żeby dodać komentarz
Mogą Cię zainteresować:
10.01.2021
13.12.2020
10.11.2020
10.11.2020