Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek

Jakub Kurek

Mechanik
17.02.2016 23:55
Witam, jaki tester diagnostyczny warto polecić tak aby dobrze gadał z autami niemieckimi, francuzami i japońskimi ?

Jacek Jakimów Mechanik

19.02.2016 18:24
Hmmm, takie rzeczy tylko w Erze..... Jeśli potrzebujesz sprzęt do podstawowej diagnostyki aut starszych niż 3 lata i nie starszych niż 15 to KTS/FSA firmy Bosch daje radę. Jednakże jeśli chcesz robić diagnostyki rozszerzone z adaptacjami przyuczeniami to bez Oryginalnych sprzętów diagnostycznych danej marki się nie obejdzie.

Łukasz Bogus Mechanik

19.02.2016 22:18
Ja jestem od małego wychowany na Kts i bardzo sobie go chwale :) nawet mamy jeszcze Kts 300 :) oczywiście ma swoje widzimisię ale trzeba go się po prostu nauczyć i można z niego wycisnąć bardzo dużo co do adaptacji myślę że jest na bardzo dobrym poziomie :) jeżeli chodzi o nowe samochody to widać że wchodzą w grę umowy z producentami np. Możemy zrobić przegląd całego samochodu i otrzymamy informacje czy są jakieś błędy w którymś systemie ale nie można już w niego wejść. Jednak tzw przegląd systemów jest wystarczający jeżeli serwisujemy samochody na gwarancji ponieważ w przypadku wykrycia usterki i tak odsyłamy samochód do serwisu bo jest na gwarancji :) Problemu z wejściem z system zazwyczaj nie na jeżeli występował on już wcześniej. Także Kts mogę polecić z czystym sumieniem :)

Kamil Kusiński Mechanik

25.02.2016 18:05
Każdy tester i każda grupa ma swoje urżądzenia, kts czy gutman jak dla mnie to wiekszości auta niemieckie, cdif francuskie, a różne urządzenia nieraz na tej samej usterce potrafią pokazać różne błędy :) także jak mówią ze dobre do wszystkiego czyli jest do niczego :D także każde urządzenie ma swoje marki a pozostałe auta są dodatkiem :)
14.03.2016 13:57
Ja dosyć długo używam MULTIDIAG ACTIA ciągle jestem pod wrażeniem tańszy niż KTS nie ma obowiązku aktualizacji VW robi świetnie z adaptacjami,BMW Mercedes na podstawowym poziomie ,francuskie pełna adaptacja i powoli biorą sie za nowsze modele japonia korea

Mateusz Miler Mechanik

19.05.2016 22:52
Actia dobrze dogaduje się z francuzami, można wiele za stosunkowo niewiele

Mateusz Miler Mechanik

19.05.2016 22:55
Actia dobrze "dogaduje się" z francuzami. Może wiele za niewiele
18.09.2016 08:43
Kts firmy Bosch
16.10.2016 20:55
Tester z firmy Brainbee starszy fbox, st6000 lub nowsze. Bogata baza samochodów, regulacje i aktywacje. Nie trzeba mieć abonamentu i w każdej chwili można dokupić aktualizację lub rozszerzenie o np. ASIA car. W standardzie auta europejskie. Używam starego fbox'a i robi bardzo dużo nowych aut. Adaptacje DPF, przepustnic, przeglądy serwisowe, konfiguracja języka liczników, testy urządzeń, dolewanie dodatkó do FAP etc...

Łukasz Krawiec Mechanik

18.11.2016 11:11
polecam KTS naprawde rewelacja a bez abonamentu do SNAP ON
19.11.2016 23:32
Witam ja pracuje na KTS 340 jest naprawdę dobry.Ogarnia większość tematów .Ale też pracowałem na TEXSIE i też robi robotę a co chodzi o tańsze testery to polecam AUTO-COMA lub DELFIEGO ogarniają większość aut
02.12.2016 15:39
Texa nanodiag ma podpiętą autodate daje rade, a do starszych launch tylko tłumaczenia softu, (idzie ogarnć kwestia wprawy)

Marek Madej Kierowca

03.12.2016 08:57
Jak dla mnie to trzeba trochę wydać kasy. Mam w rodzinie róże marki aut. Polecam tester diagnostyczny CRP-123. Jeszcze nie zawiódł.
04.12.2016 12:28
Kts w aktualizacjach kasuje starsze auta .....i bardzo przekłamuje .
04.12.2016 18:29
Pozytywnie byłem zaskoczony SUNem PDL 5500 od SnapOna. Do podstawowej diagnostyki miałem kiedyś Delphi

leszek koziel Mechanik

05.12.2016 00:10
MaxiDas DS708 firmy Autel

leszek koziel Mechanik

05.12.2016 00:12
MaxiDas DS708 firmy Autel

Dawid Średniawa Mechanik

07.12.2016 04:03
Polecam KTS lub TEXA

Jacek Giza Kierowca

07.12.2016 09:04
Ja polecam Xtool P-90 z którego korzystam sam się aktualizuje, ma bardzo prosty interface. Możliwość programowania, Jak dotąd jeden minus jak znalazłem jest problem ze starszymi autami tak do ok 2000r nie zawsze komunikacja jest poprawna nie wszystkie dane się ładują itp. Natomiast nowsze auta jak dla mnie bomba wszystko można podejrzeć włączyć lub wyłączyć polecam.

Robert Dudek Mechanik

08.12.2016 00:47
Polecam do warsztatu Auto-com lub Delphi bardzo pozytywnie dzialaja z wieloma markami ,jest to takie i bardzo dobrze rozbudowane urzadzenie czasami sam jestem zaskoczony jego skutecznoscia i odczytem parametrów rzeczywistych..........

Grzegorz Pidek Mechanik

08.06.2017 21:42
A co powiecie na temat CDIF2
08.06.2017 21:57
Teraz już CDIF3 , bardzo dobry tester , wszystko w języku polskim , dobre wsparcie - pomoc techniczna , forum użytkowników, nie drogi abonament.

Rafał Sawicki Kierowca

09.06.2017 07:08
G-scan 2 polecam

Rafał Sawicki Kierowca

09.06.2017 11:37
Są cztery wersje: -podstawowa -z oscyloskopem -z okablowaniem do starszych japończyków (przed OBD II), bez oscyloskopu -z okablowaniem do starszych japończyków (przed OBD II), z oscyloskopem
Zaloguj się , żeby dodać komentarz