Forum
Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.
Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!
+1 pkt
Dodaj nowy wątek Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!
25.02.2016 15:01
witam wymienilem filtr paliwa i od tego czasu samochod cienszko pali dlugo bardzo dlugo czeba go krencic aby zapalil
25.02.2016 18:00
jeżeli jest w opcji wymiana wkładu może źle się ułożył i dekiel nie dolega... dlatego zaciąga powietrze... ewentualnie dobrze go odpowietrzyć.
25.02.2016 19:37
powietrze nie idzie do pompy bo w wenrzyku niema powietrza
26.02.2016 00:06
może filtr słabej jakości... jeśli nic wcześniej przed zmianą takiego się nie działo to może być jego wina
26.02.2016 06:33
Witam, Renault 1.9 Dci posiadało dwa systemy zasilania paliwem, jeden posiadał elektryczną pompę wstępną, W drugim systemie pompa wtryskowa posiadała mechaniczną pompę ssąco-tłoczącą. W związku z tym Panie Marku iż nie zgłasza Pan żadnych wycieków zakładam że samochód wyposażony jest w system drugiego rodzaju. W tym przypadku problemem może być na tyle niewielka nieszczelność która podczas pracy nie powoduje dostawanie się do układu widocznych pęcherzy powietrza, a po zgaszeniu auta i dłuższym postoju pozwoli na częściowe zapowietrzenie układu. Usterka jest łatwa do wykrycia, jednakże potrzeba znaleźć osobę która postara się uruchomić auto w momencie gdy będzie Pan obserwował przewody paliwowe pod maską. Najważniejszy jest czas rozruchu i kilka sekund pracy silnika. W żadnym z tych momentów nie można zaobserwować pęcherzy powietrza w przewodach, a tym bardziej sytuacji gdzie paliwo będzie dopiero dopływać z filtra przewodami.
W przypadku zaobserwowania tych nieprawidłowości polecam wymianę o-ringów na obudowie filtra powietrza, jak i na złączkach przewodów paliwowych, ewentualnie można pokusić się o zamontowanie kompletnej nowej obudowy z filtrem - koszt jest stosunkowo niewielki w porównaniu z ewentualnymi usterkami wywołanymi ciężkim rozruchem silnika.
26.02.2016 09:22
Oczywiście Chodzi o O-ringi na obudowie filtra paliwa, proszę o wybaczenie za tą niewielką nieścisłość powstałą najpewniej z niewyspania.
26.02.2016 18:21
w tym filtrze jaksie nie myle niema oringow tylko 1 uszczelka
26.02.2016 18:32
Jakiej firmy filtr założyłeś ?
26.02.2016 19:50
niepamientam dokladnie ale na paragonie takpisze hengst pe815/2
26.02.2016 20:10
na parogonie jest napisane hengst pe815/2
26.02.2016 21:00
Pe to oznaczenie filtrona więc ok na temat hengst się nie wypowiem bo nie zakładam ale kiedyś były chyba w audi na pierwszy montaż więc powinny być ok napisz czy ten filtr wymieniłeś sam czy ktoś ci wymieniał oraz czy robiłeś coś przy okazji np filtr powietrza?
26.02.2016 21:01
A tam jest jakaś pompka przy filtrze ?
26.02.2016 21:02
Pisząc o o-ringach mam na myśli następujące uszczelnienia:
Tą uszczelkę którą ma Pan w zestawie z filtrem.
O-ring korka spustowego na dnie obudowy filtra.
O-ringi szybko złączy przewodów paliwowych.
Te punkty stanowią piętę achillesową układu paliwowego w Renault Scenic.
26.02.2016 22:14
Jak palił przed wymianą filtra dobrze to problem jest w nim:))
Omiń filtr na próbę i się wyjaśni.
27.02.2016 07:14
witam filtr wymienilem sam razem z olejem i innymi filtrami ten filtr odkrenca sie od gory niema rzadnych oringow wszystkie wejscia i wyjscia sa stale tylko z boku jest odpowiecznik jak sie nie myle ale zrobie rze omine filyr i zobaczymy co bendzie sie dzialo
29.02.2016 07:28
Podepnij strzykawke pod odpowietrzenie filtra paliwa i zobacz czy idą pęcherzyki powietrza.
29.02.2016 16:23
Otrzymałeś sporo porad i mam nadzieję, że znajdziesz rozwiązanie. Niezależnie zaś od przyczyny usterki, nie polecam Ci montować filtrów tej firmy. Może lepiej wybrać coś innego, a wcale niekoniecznie drogiego.
Zaloguj się , żeby dodać komentarz
Mogą Cię zainteresować:
10.01.2021
13.12.2020
10.11.2020
10.11.2020