
Forum
Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.
Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!
+1 pkt
Dodaj nowy wątek Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

31.10.2016 15:43
Liczę na to, że tu mi się uda otrzymać pomoc. Otóż mam problem z podciśnieniem a dokładnie źle działającym servem hamulca. W momencie gdy podczas hamowania silnikiem czyli generalnie zwalniania zawór egr chce się otworzyć (jest sprawny ) ale ze względu na niesprawne servo się nie otwiera i wywala błąd check engine. Po rozmowie z kolega mechanikiem nowe serwo nie jest drogie ale 80% serv na rynku jest po prostu wadliwych i nie wiadomo czy trafi się na sprawny. Czy macie jakiś sposób na rozwiązanie problemu?

07.11.2016 21:12
Zaślepić rurkę do serwa i sprawdzić podciśnienie wytwarzane przez pompę vacu , jak ok to kupić nowe serwo.

08.11.2016 19:39
Wiele problemów w oplach stwarza tor podciśnienia czasami są to nadpęknięte rurki/kolanka podciśnieniowe ale czasem jest to problem nieszczelności na przetwornikach elektro-pneumatycznych polecam zaślepienie i pomiar vacuometrem w celu wyeliminowania nieszczelności i określenia poziomu podciśnienia .

08.11.2016 19:39
Wiele problemów w oplach stwarza tor podciśnienia czasami są to nadpęknięte rurki/kolanka podciśnieniowe ale czasem jest to problem nieszczelności na przetwornikach elektro-pneumatycznych polecam zaślepienie i pomiar vacuometrem w celu wyeliminowania nieszczelności i określenia poziomu podciśnienia .
08.11.2016 21:26
Sprawdzić szczelność podcisnień, przewody elastyczne, rurki. Jeśli są wporzadku to zaślep rurkę do serwa i zmierz wartość podciśnienia jeśli jest ok to serwo wadliwe jeśli nadal jest niskie to pompa vacum jest problem. Serwo możesz kupić z używki w razie niepowodzenia czyli po montażu używki nadal będzie to samo możesz je oddać lub wymienić na inny egzemplarz

08.11.2016 21:43
Proponuje sprawdzić vaqometrem pompę przewody i serwo a z zakupem używanych części układu hamulcowego (system bezpieczeństwa) radziłbym zakup nowej części bo z używanymi różnie bywa raz działa raz nie...
20.11.2016 00:09
Witam przyczyny moim zdaniem mogą być trzy , albo niesprawne jest serwo albo wacum pompa nie wytwarza podciśnienia lub jest jakaś nieszczelność w układzie prosty sposób możesz to sprawdzić . Odłącz przewód dochodzący do serwa i sprwdż czy on zaciąga powietrze jeśli zaciąga to problem tkwi w tak zwanym serwie nastąpiło rozszczelnienie . Możesz to sam naprawić . Rozbierz serwo jest duże prawdo podobieństwo,że przepona wyskoczyła często to się zdarza. W takim przypadku wystarczy rozebrać serwo ułożyć ponownie przeponę i złożyć . Jeśli do serwa dostał się płyn hamulcowy to mogła pęknąć prze płona wtedy serwo jest do wymiany
Zaloguj się , żeby dodać komentarz
Mogą Cię zainteresować:
10.01.2021
13.12.2020
10.11.2020
10.11.2020