Forum

Czy masz pytanie, na które nie znasz odpowiedzi? Chcesz poznać bliżej ludzi z taką samą pasją?
Zapraszamy na forum. Zadaj pytanie, załóż wątek i rozwiej wszelkie wątpliwości. W dodatku od razu dowiesz się, ile osób interesuje się Twoim wątkiem, z kim rozmawiasz i jak szybko możesz uzyskać odpowiedź.

Nie zwlekaj, jesteśmy tu dla Ciebie!

+1 pkt

Dziel się wiedzą! Zadawaj pytania!

Dodaj nowy wątek

Jarosław Fagas

Mechanik
02.11.2016 16:54
Witam wszystkich. Mam problem z mitsubishi outlander 2.0 turbo z 2005 roku. Mianowicie samochód nie reaguje na pedał gazu. W momencie uruchomienia zimnego silnika obroty oscylują w granicach 1200-1400 obr/min. i rosną wraz ze wzrostem temperatury do około 2200 obr/min. W diagnozie przeprowadzonej przez włoskie ASO mitsubishi wyszło na to że jest błąd w pedale przyspieszenia oraz przy przepustnicy. Samochód wrócił do kraju na lawecie. Tutaj już na miejscu zostały wymienione obydwa elementy (potencjometr nowy a przepustnica z używanego sprawnego silnika) i dalej jest tak jak przed wymianą wymienionych przeze mnie elementów. Pytanie brzmi: czego mam jeszcze szukać jako ewentualnych przyczyn awarii bo mnie już się że tak powiem pomysły skończyły.

Jarosław Fagas Mechanik

08.11.2016 21:50
Widzę że chyba nikt nie zna odpowiedzi na ten problem. Szkoda.

Jacek Jakimów Mechanik

09.11.2016 10:50
Każdą naprawę należy rozpocząć od gruntownej diagnostyki, wymyślanie co może być przyczyną awarii wywoła tylko coraz większą dziurę budżetu a auto i tak nie ruszy z miejsca... tak więc auto do ogarniętego i drogiego zarazem diagnosty. Samo podpięcie pod komputer nic nie da...

Łukasz Bogus Mechanik

11.11.2016 21:14
Zostaje ci wiązka, zasilenie albo sterownik

Jarosław Fagas Mechanik

13.11.2016 12:20
Temat został ogarnięty. Okazało się że padł przekaźnik dający sygnał do ECU. Głównym utrudnieniem diagnozy był fakt że serwis włoski wykasował wszystkie błędy a sam uszkodzony przekaźnik nie generował następnych. Podczas rozmowy właściciela z pracownikami serwisu padła informacja że do wymiany jest potencjometr oraz przepustnica. I tym tropem się kierowałem podczas usuwania usterki. Sprawdzona też została cała wiązka do ECU. Przynajmniej jest pewność że połączenia wszystkie są sprawne. Pozdrawiam.

Łukasz Bogus Mechanik

14.11.2016 08:06
Większość przekaźników nie daje sygnałów prawdopodobnie nie było jakiegoś zasilania jeżeli winny był przekaźnik.
Zaloguj się , żeby dodać komentarz